Enregistrament d’incidències i serveis especials des de la xarxa telefònica. |
Enregistrament d’incidències i serveis especials des de dispositius mòbils. |
Enregistrament d’incidències i serveis especials des d’escriptori. |
Processament d’avisos d’intervenció tècnica en cinc segons. |
Transmissió immediata d’avisos d’intervenció tècnica a impressora i dispositius mòbils. |
Transmissió d’avisos d’intervenció tècnica per e-mail a Serveis Tècnics externs. |
Planning general de manteniments correctius, preventius, tasques puntuals i serveis especials. |
Enregistrament de l’inici, pausa o finalització de manteniments correctius des d’escriptori o dispositius mòbils. |
Llistats operatius de manteniments correctius o serveis especials pendents d’execució. |
Llistats analítics de manteniments correctius o serveis especials pendents d’execució o finalitzats. |
Anàlisis avaluatives d’incidències procedents de clients. |
Llistats multihotel analítics comparatius de manteniments correctius o serveis especials pendents d’execució o finalitzats. |
Fàcil configuració de nivells d’accés al sistema segons privilegis d’usuari. |
Històric de manteniments correctius i serveis per ubicacions i equips o per tipus d’incidències. |