OPINIONS
“Galileus, com a canal directe entre els gestors del centre i els SSTT redueix a mínims els temps de tramitació i execució de manteniments i serveis, millorant la qualitat de servei vers el client i l’optimització dels recursos dels SSTT.”
“El sistema, fet que processa tots els registres de les incidències que es produeixen i la seva execució, permet analitzar l’històric, planificar adientment el potencial dels SSTT i millorar la seva eficàcia.”
Amb Galileus hem augmentat el control sobre les instal·lacions i materials.Hem aconseguit disposar d’un històric d’incidències i treballs realitzats molt fiable. Destaca la rapidesa en la gestió d’incidències i la seva resolució. Sistema molt complet i àgil. Ha millorat en un 100% la gestió del departament tècnic. La millor inversió que es pot realitzar per optimitzar els recursos de SSTT..
Galileus és una eina de treball molt bona per a tots els departaments.
Galileus fa participatiu tot l’hotel en la detecció d’incidències.
La veritat és que el Galileus, fins al dia d’avui ha estat de molta ajuda, no sols per la gestió d’incidències, sinó també per la fàcil gestió respecte d’inventaris i stocks.
Control d’avaries i facilitat de resposta per esmenar-les.
Galileus aporta una millora en la comunicació, gestió i control d’incidències. Incidim en la conveniència d’acompanyar l’enregistrament d’incidències amb imatges.
Des del meu punt de vista, Galileus m’ha aportat poder quantificar el cost de les reparacions, el control de stocks i la planificació de tasques des d’una mateixa plataforma.
n.